پیام امروز (1/10/90 )-پاسخ به سوالات مطرح شده در دومین همایش راههای غلبه بر استرسهیپنوتیزم درمانی و دکتر سعادت الله روحانی

 

هیپنوتیزم درمانی و دکتر سعادت الله روحانی

 

صفحه ی اصلی- تماس با ما - طراح قالب

عكس تصادفي

موضوعات

 

 

لینک دوستان

 

دکترسعادت الله روحانی وهیژنوتیزم
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر سعلدت الله روحانی و هیژنوتیزم و آدرس drrohani.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






زیباترین سایت ایرانی
جدید ترین سرویس وبلاگ
زیبا ترین قالب های وبلاگ
نازترین سایت ایرانی

 

آرشيو

 

بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

نويسنده

 

دکتر سعادت الله روحانی

 

آمار سايت

 

»
»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

  اين وبلاگ را صفحه خانگي خود كن !  به مدير وبلاگ ايميل بزنيد !  ذخيره كردن صفحه!  اضافه کردن اين وبلاگ به علاقه منديها!  لينک RSS 
site map site map ror html site map
  Add to Technorati

 

 كد جاوا

 


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 1095
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

 

تبليغات


محل قرار گیری کد های بنر

پیام امروز (1/10/90 )-پاسخ به سوالات مطرح شده در دومین همایش راههای غلبه بر استرس

نويسنده : دکتر سعادت الله روحانی

سوال : آيا با هيپنوتيزم مي توان كري حسي عصبي و وزوز گوش را درمان كرد ؟ با تشكر

هیپنوتیزم در مواردی کاربرد عمده دارد که منشائ جسمی نداشته باشد یا بعد ذهنی و روانی بیماری بسیار پررنگ تر باشد. در این مورد جهت درمان مراجعاتی داشته ام که نپذیرفته ام چون یا منشائ جسمی در آن وجود دارد یا هیپنوزهای مکرری می طلبد که از حوصله بیمار خارج است .

سوال : در مرحله اي كه شخص مقابل تمرد مي كند و لجبازي و باعث اضطراب و استرس بر طرف مقابل وارد مي كند چگونه بر استرس خود غلبه نماييم و طرف مقابل را هم متوچه لچبازي و تمرد نماييم ؟

در این موارد بهترین کار حفظ آرامش و نشان ندادن حساسیت است و در شرایط لازم ابراز وجود نمودن بدون تنش کارایی بالایی دارد و اجازه دهیم که نتیجه تمرد را که به منافع خودش آسیب می رساند را تجربه کند .

سوال : با سلام . در باره كساني كه وقتي در مقابل يك جايگاه و جمع عمومي قرار مي گبرند و قرار است در باره يك موضوع صحبت و سخنراني كنند و دچار استرس و اضطراب مي شوند و كليه مطالبي كه لازم است گفته شوند از ياد مي روند و فراموش مي شوند چه راه حلي پيشنهاد مي كنيد ؟ آيا درمان دارويي هم دارد يا نه ؟ در اين زمينه لطفا توضيح دهيد . با تشكر

در اضطراب حضور در جمع و سخنرانی کردن هیپنوتیزم عالی ترین کارایی را دارد که در جهت تقویت خودباوری و اعتماد به نفس عمل می نماید و با شرطی سازی در هیپنوزهای متناوب به نتیجه مطلوب می رسیم . درمان دارویی هم کارایی دارد اما هیپنوتیزم موثرتر و ریشه ای تر مسئله را درمان می کند .

سوال : با سلام . در روش درمان چاقی با هيپنوتيزم لطفا كمي توضيح دهيد . چگونه بايد اقدام كنيم و هزينه ان چقدر است ؟

به این سوال به طور مفصل پاسخ داده ام . لطفا برای مطالعه جواب این سوال به پست " پاسخ به سوالات بازدید کنندگان وبلاگ مراجعه فرمایید .

سوال : با سلام  خدمت آقاي دكتر افرادي كه زودتر به حالت هيپنوتيزم مي رسند با بقيه افراد چه تفاوتي دارند ؟

این افراد افرادی هستند که از نظر احساسی و عاطفی و ابراز آن قوی تر هستند . در کارهای هنری یا موسیقی مهارت دارند . خوشبین تر هستند . با هوش ترند . تحصیلات بالاتری دارند . در تماشای فیلم با فیلم ارتباط قوی تری برقرار می کنند . در اجرای کارهایی که از آنها خواسته می شود موفق تر عمل می کنند و شنواتر هستند . در ارتباط برقرار کردن افرادی صمیمی تر هستند .

سوال : با سلام و خسته نباشيد . ببخشيد بنده دختري ۳۱ ساله مجرد مي خوام بتونم كه ديگه با پسري تلفي صحبت نكنم چون به نوعي معتاد شدم . ( ايشان ايميل خود را نوشتند كه اختصاصي جواب خواهند گرفت اما با توجه به يك معضل اجتماعي پاسخ عمومي هم مي نويسم )

در اینگونه موارد فرد دچار یک خلا بزرگ در ابعاد گوناگون است مثل نداشتن نظام ارزشی درست - نداشتن اهداف روشن و واضح در زندگی- نداشتن برنامه های رو به جلو و از همه بالاتر نداشتن عزت نفس بالا . فقط در این شرایط است که ازاینگونه بازیچه قرار دادن خود پرهیز خواهد کرد . من همیشه در این شرایط می گویم با این کار فضای خالی برای جذب یک عشق پاک باقی نمی ماند و بر اساس مشاوره های متعددی که داشته ام در همه این موارد حتی اگر این رابطه ها به ازدواجی منجر شده است یا به جدایی منجر شده یا با چالش های متعددی روبرو بوده است . پس به دنبال اهداف معینی بروید . خود را مقید به انجام کارهای هدفمند بکنید و برای خود ارزش قائل شوید .

سوال : صبح ها وقتي مي خوام برم سر كار پسر ۱۹ ماهه ام با ترس از جا مي پره و گريه مي كند چكار كنم كه بتواند بدون من راحت بخوابد ؟ عقده هايي از دوران نامزدي ام در من وجود دارد و هر وقت كه مي بينم كسي كادو مي گيرد و يا از اين رفتارها باعث مي شه كه گريه كنم و احساس حقارت كنم . حالا چه كار كنم .

اضطراب جدایی در بچه ها به شکلهای گوناگون خود را نشان می دهد . در مواقعی که با کودک هستید با عشق و عاطفه لازم با او برخورد کنید . سنین یک تا پنج سالگی و مهمتر زیر دو سالگی دوران شکل گیری عزت نفس و اعتماد به نفس انسان می باشد . در آن حالت گریه و زاری کودک را رها نکنید . کنی در آغوش بگیرید نازش کنید ببوسیدش و به کسی که قرار است جای شما از او مراقبت کند در حالی که آرام شده است بسپارید . از عقده های دوران نامزدی خود که گفته اید بر می آید که خیلی قوی نیستید . خود را بالاتر از این ببینید . مسائل دوران نامزدی و اوایل ازدواج در بیشتر ازدواج ها وجود دارد که عمدتا به خاطر مسائل مالی و فشارهای اقتصادی است .

سوال : افكار آزار دهنده را به چه صورت مي توان از خود دور كرد ؟

افکار آزار دهنده برای هر کسی تعریفی دارد . نمی دانم تعریف شما چیست . با توجه به سطح نگرش ها و اهداف و برنامه های افراد افکار آزاردهنده شکل می گیرند . که بهترین راه حل مسئله مدارانه یا هیجان مدارانه سازگارانه با آنها برخورد کنیم به جواب درستی خواهیم رسید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لينک ثابت |شنبه 3 دی 1398برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |



درباره ما

 

به وبلاگ من خوش آمدید . دکتر سعادت الله روحانی پزشک و هیپنوتراپ و محقق در زمینه علوم روانشناختی و راهکارهای موفقیت هستم .عضو انجمن علمي هيپنوتيزم باليني ايران - عضو هیئت مدیره و مسئول آموزش انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی خراسان - سخنران و مدرس هیپنوتیزم و مهارتهای زندگی و ان ال پی و پزشک رسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ( شاغل در بیمارستان قائم ) با23 سال سابقه كار می باشم . در مطب شخصی ام به طبابت مشغولم.که از طریق هیپنوتیزم درمانی و مشاوره به درمان بیمارانم می پردازم.این وبلاگ را به منظور ارتباط برقرار کردن بهتر با مخاطبین و بیمارانم و ارائه مطالبی در زمینه هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم و مهارتهای زندگی برای رسیدن به بهروزی ( احساس موفقیت و شادکامی احساس خوشبختی و رضایت درونی ) طراحی کرده ام. آدرس مطب : ایران - مشهد - وکیل آباد 21 - سید رضی 21 - پلاک 1/230 تلفن مطب : 6060869 - 0511

 

پيوند روزانه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

نازترین سایت ایرانی
زیباترین سایت ایرانی

زیبا ترین قالب های وبلاگ
زیباترین ها
عکسهای خارجی

 

 

جستجو

 

Google
  
            
     در كل اينترنت
     در اين سايت

 

سرویس دهنده

 


Www.LoxBlog.Com

 

Copyright © 2010

Powered by: LoxBlog.Com|designer: NazTarin.Com